Overslaan en naar de inhoud gaan

Callcenter Sykes sluit de deuren

Het facilitaire callcenterbedrijf Sykes sluit uiterlijk in het derde kwartaal haar vestiging in Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt het adviesbureau voor customer contact Call'm op haar . Sykes heeft een samenwerkingsverband met Fujitsu in Maarssen waar ongeveer twintig seats worden ondergebracht.

De locatie aan de Naritaweg in Amsterdam was in 1995 de eerste vestiging van het Amerikaanse Sykes in Europa. Het callcenter telde in de hoogtijdagen 225 seats. Door de recessie kwamen er steeds minder Nederlandse opdrachtgevers en daarom is besloten de vestiging te sluiten.
Eerder werden vestigingen in Prato (Italie), Lugo (Spanje) en Johannesburg gesloten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in