Overslaan en naar de inhoud gaan

AH behield marktaandeel in Nederland

"In tegenstelling tot onjuiste berichtgeving in de media heeft Albert Heijn zijn marktaandeel behouden, ondanks het sluiten van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van der Hoeven sprak naar aanleiding van de resultaten over het tweede kwartaal. Volgens hem presteerden alle werkmaatschappijen van Ahold in Nederland "zeer goed." Schuitema heeft met zijn succesvolle C-1000 winkels 'aanzienlijk' aan marktaandeel gewonnen, maar ook Deli XL en de speciaalzaken draaiden goed.

In Europa bedroeg Aholds autonome groei liefst 9,2 procent. De hele regio droeg daaraan bij.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in