Overslaan en naar de inhoud gaan

Alexandra Huizer nieuwe partner New Growth Strategies

Ze werkte eerder vanuit 'klantkant' bij organisaties als Aegon, Diageo, KFC en Verkade.
Alexandra Huizer nieuwe partner New Growth Strategies
Alexandra Huizer nieuwe partner New Growth Strategies
Alexandra Huizer nieuwe partner New Growth Strategies
Alexandra Huizer nieuwe partner New Growth Strategies

Alexandra Huizer treedt toe als partner bij New Growth Strategies, het adviesbureau binnen het TBWA-netwerk. Ze deed haar ervaring op het gebied van merkpositionering, marketingstrategie en communicatie op aan ‘klantkant’ bij organisaties als Aegon, Diageo, KFC en Koninklijke Verkade. Het bureau werkte in het verleden al samen met Huizer.

related partner content for mobile comes here

Strateeg

Marc van Eck, ceo van New Growth Strategies, noemt Huizer een strateeg met creatieve denkkracht en veel sociale teamgeest. ‘Ze denkt graag out of the box en met haar aanstekelijke enthousiasme wil ze de beste ideeën uit mensen naar boven halen. Het is erg leuk om eerst voor iemand te werken die daarna bij je komt werken. Dat heeft als voordeel dat Huizer onze werkwijze en modellen al ervaren heeft.’

Andere kant van de tafel

Huizer vertelt dat toen ze als klant al samenwerkte met New Growth Strategies ze inzag ik hoe mooi het is om aan de andere kant van de tafel te zitten. 'Vanaf nu kan ik elke dag bezig zijn met merkpositionering en strategie binnen een groep zeer gedreven professionals.’

Lees ook: Ara en New Growth Strategies gaan ‘verregaande samenwerking’ aan

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in