
De ingezonden werkstukken worden beoordeeld door een vakkundige jury onder leiding van Coen Zeevenhooven, directeur Axioma Custom Media.
De jury voor dit jaar bestaat naast juryvoorzitter Coen Zeevenhooven (Axioma Custom Media), uit Norman Thomas (bol.com), Peter Kerkhof (Vrije Universiteit Amsterdam & Universiteit van Amsterdam), Alette van Asperen (ING), Annelien Munsters (Miller Media) en Diederik Reitsma (BMW Group Nederland). Samen beoordelen deze vakmensen welke scriptie de bekroning waard is. De student van de winnende scriptie ontvangt een geldprijs van 1.500 euro. Op maandag 29 november wordt de winnaar bekend gemaakt tijdens de uitreiking van de Best of Customer Media 2010.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCorporate woordvoerder
TU DelftDe Customer Media Scriptie Award is de bekroning voor de meest spraakmakende, inhoudelijk sterke scriptie over customer media. Meer informatie en de winnaar van 2009 van de Customer Media Scriptie Award is te vinden op www.customermediascriptieaward.nl. Studenten kunnen tot 24 september hun scriptie inzenden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee