Overslaan en naar de inhoud gaan

Liselot Bouman hoofdredacteur van Runner's World

Ze was al digital manager van de titel.
Liselot Bouman
Liselot Bouman

 Liselot Bouman is de nieuwe hoofdredacteur van Runner's World. Ze gaat zich richten op het verder uitbouwen van de positie van de titel. Voor de stap naar hoofdredacteur was Bouman digital manager voor zowel Runner’s World, Men’s Health, Women’s Health als Bicycling. Daarnaast werden de laatste vier printedities van Runner’s World onder haar leiding uitgebracht. De titel wordt sinds 1 oktober vorig jaar uitgegeven door PXR Media, dat de licenties overnam van Hearst Netherlands.

Bouman heeft 27 jaar ervaring in de atletiek in de benen en een grote liefde voor de hardloopsport. Liselot Bouman: 'Runner's World is al dertig jaar lang hét merk voor liefhebbers van lopen. Ik vind het geweldig om daar leiding en richting aan te mogen geven. De populariteit van hardlopen in Nederland groeit enorm en ik kijk ernaar uit om met Runner's World ook verder te groeien.'

Eén van de belangrijkste ontwikkelingen voor de komende periode is de lancering van de nieuwe website van Runner's World via runners.nl. Algemeen directeur Ernst Keyzer: 'Met Liselot aan het roer zijn we ervan overtuigd dat Runner's World nog relevanter wordt voor alle hardlopers. Haar digitale expertise en ruime ervaring met de hardloopwereld zullen het merk in print en digitaal naar een hoger niveau tillen.'

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in