
Inmiddels heeft 71 procent van de huishoudens een smart TV, een tv die online is aangesloten. Dat blijkt uit de vierde editie van de vandaag gepubliceerde NMO Mediatrends. Het zijn cijfers over 2024. Er is een lichte toename van huishoudens met een smart TV ten opzichte van het jaar ervoor.
Vogens NMO verschuivingen zijn de verschuivingen in vergelijking met de vorige editie (2023) minimaal, wel blijven de online vormen en online platformgebruik in populariteit toenemen. Met name jongeren geven bovengemiddeld aan vaker online te gamen.
Vacatures
Teammanager Communicatie
Waterschap ZuiderzeelandDirecteur / Bestuurder
City Marketing Heerlen via Colourful PeopleCommunicatiemedewerker
de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB)Devices
Als het gaat om de penetratie van devices in huishoudens domineren televisie en smartphone de lijst met beide een penetratiegraad van ruim 95 procent. Voor smartphone neemt dat nog steeds toe. De aanwezigheid van de smartwatch en spelcomputers is ook toegenomen. In 26 procent van de huishoudens is een smart speaker aanwezig.
Meer over NMO Mediatrends hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid