Overslaan en naar de inhoud gaan

OMG neemt Urbanology Group over

Online Marketing Group (OMG) heeft op 1 september het creatieve online bureau Urbanology uit Haarlem overgenomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is een communicatieadviesbureau met een sterke focus op interactie en internetproposities. OMG verwacht met deze overname haar propositie voor adverteerders en mediabureaus te versterken.

Volgens Edwin Basten, algemeen directeur van Online Marketing Group, is de reden voor overname vooral van strategische aard. 'Al enige tijd waren we van mening dat een creatief bureau een welkome aanvulling zou zijn op het huidige dienstenpakket van OMG. Met name omdat een dergelijk bureau vaak in een eerdere fase betrokken is bij de bepaling van de online strategie van de adverteerder.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in