C&A heeft zich in Duitsland de laatste jaren aardig hersteld. Na een periode waarin het modeconcern te kampen had met dalende omzetten en de hete adem van concurrenten als H&M en Zara in de nek voelde, is de opwaartse lijn weer ingezet. Dat is mede te danken aan de heldere koers die het bedrijf vaart. De high brow imago-advertising is afgezworen. Want dat bleek bij de klanten vooral tot verwarring te leiden. Gekozen is voor reclame die simpelweg kleding laat zien met daarbij de prijs, in een afgerond bedrag. Daarnaast zijn er regelmatig kortingacties. En voor de kinderen is het aloude C&A-merk Palomino opnieuw opgetuigd. Kortom, niet teveel vernieuwing, maar trouw blijven aan de waarden die bij het merk C&A horen: goede kleding die niet te duur is.
C&A back to the roots
Terug naar de basis, dat is het devies bij C&A. Het modeconcern is erachter gekomen dat de klant het liefst op de oude vertrouwde manier…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu