Premium Media Verlos ons van de ADHD'erigheid David Snellenberg (Dawn) over zin en onzin van het (reclame)leven. 'Misschien is de verbouwing wel de constante.'
Purpose Marketing Android is een nachtmerrie voor app-ontwikkelaars Fragmentatie maakt goede gebruikers ervaring onmogelijk.
Data & Insights Startup zet in op 'Location Based Mobile Advertising 2.0' Met aansluitingen op alle mobile adexchanges laat start-up Agency/DSP Targetoo zien dat Location Based Mobile Advertising (LBMA) vaak…
Merkstrategie Attitude-beïnvloeding alléén niet meer zaligmakend: shoppermarketing Vanuit de “shoppermarketing” visie zijn wij, de marketeers, uiteindelijk verantwoordelijk voor het beïnvloeden van het gedrag van…
Premium Data & Insights COMMENTAAR: A new dawn? Vakantie. Weg, een tijdje buiten je eigen comfortzone die bezien vanuit het vakantieadres eigenlijk niet zo comfortabel lijkt.
Premium Media Verlos ons van de ADHD'erigheid David Snellenberg (Dawn) over zin en onzin van het (reclame)leven. 'Misschien is de verbouwing wel de constante.'
Purpose Marketing Android is een nachtmerrie voor app-ontwikkelaars Fragmentatie maakt goede gebruikers ervaring onmogelijk.
Data & Insights Startup zet in op 'Location Based Mobile Advertising 2.0' Met aansluitingen op alle mobile adexchanges laat start-up Agency/DSP Targetoo zien dat Location Based Mobile Advertising (LBMA) vaak…
Merkstrategie Attitude-beïnvloeding alléén niet meer zaligmakend: shoppermarketing Vanuit de “shoppermarketing” visie zijn wij, de marketeers, uiteindelijk verantwoordelijk voor het beïnvloeden van het gedrag van…
Premium Data & Insights COMMENTAAR: A new dawn? Vakantie. Weg, een tijdje buiten je eigen comfortzone die bezien vanuit het vakantieadres eigenlijk niet zo comfortabel lijkt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid