SAS wekt met een kwinkslag de suggestie dat als deze bedrijven met business intelligence software van SAS hadden gewerkt, zij niet in de problemen waren gekomen. Een aantal van de in de commercials genoemde bedrijven heeft aan de bel getrokken en ook buitenstaanders hebben laten weten de knipoog niet op prijs te stellen. SAS heeft daarom besloten om bedrijven die in financiële problemen verkeren, aan te bieden gratis gebruik te maken van de consultancy services van SAS op het gebied van bedrijfsinformatie systemen. Normaal zijn deze diensten betaald. SAS wil 100.000 euro te investeren in dit aanbod. Het bedrijf zendt deze en volgende week de campagne opnieuw uit, waarbij een aantal nieuwe spotjes is te beluisteren. Daarin worden onder meer Enron en Sport7 genoemd.
Radiocommercials SAS krijgen vervolg
De ophef rond haar radiocommercials heeft softwarebedrijf SAS doen besluiten om kwakkelend bedrijven gratis de helpende hand te reiken. In…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu