De opdracht bestaat onder meer uit het ontwikkelen van een nieuwe corporate identity en een nieuwe communicatiestrategie, het genereren van meer naamsbekendheid en het introduceren en positioneren van een nieuw productconcept. De rebranding vloeit voort uit de nieuwe strategie waarvoor Hotelplan heeft gekozen in de veranderende markt van reisaanbieders. Hotelplan richt zich voortaan naast de verkoop van pakketreizen op het aanbeiden van zelf samen te stellen vakantiereizen. Bovendien start Hotelplan in de loop van 2004 met rechtstreekse verkoop aan consumenten via de website, naast de verkoop via reisbureaus. Zodoende start Hotelplan met meer consumentgerichte communicatie, naast de huidige business-to-business communicatie met de reisbureauwereld. De eerste nieuwe uitingen zullen in het laatste kwartaal van 2004 het licht zien.
Rebranding voor Hotelplan
Een van de grootste touroperators in Nederland, Hotelplan uit Rijswijk, heeft na een bureaucompetitie gekozen voor het Haagse bureau…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu