
Het aantal van 110.000 folderpromoties in 2011 betekent een stijging van zo’n 3 procent in vergelijking met het jaar 2010. Dat blijkt uit een analyse van sales promotiebureau PCNData. Klanten ontvingen vooral meer volumekorting ontvingen in de supermarkten, zoals een tweede product voor de halve prijs. Ook de inzet van de klantenkaart bij acties was in 2011 populairder dan ooit. Verder werden spaaracties het afgelopen jaar fors vaker ingezet
Prijskorting was in 2011 het meest gebruikte middel om klanten voordeel te bieden. Bijna de helft van alle folderaanbiedingen van de supermarkten in Nederland betrof een price-off.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCampagneleider
KRO-NCRVBron: Distrifood.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee