Overslaan en naar de inhoud gaan

Social media etalage bij vanHaren schoenen

VanHaren begint een interactieve social media etalage in samenwerking met bureau Tafel15.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tot en met 31 december kunnen mensen prijzen winnen door online of op de interactieve etalageruit bij vanHaren Breda een te spelen. Hiermee wil vanHaren de belevenis van haar online platform doortrekken naar de winkelvloer en de stopkracht voor voorbijgangers vergroten.

‘Consumenten denken niet in kanalen maar in merken. Het is dan ook belangrijk dat de consument op elk moment zowel online als offline moeiteloos kan schakelen in het contact met vanHaren’, aldus de vanHaren directie Krein Bons en Joost van Disseldorp.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in