Overslaan en naar de inhoud gaan

Trotse Friezen lanceren 'Friesland staat voor .frl'

Friesland claimt domeinextensie .frl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Fier en Fries, dat is de campagne die tot stand kwam uit een coöperatie van bureaus uit Friesland die zichzelf voor de gelegenheid &;Blok FRL&; noemt en bestaat uit WEDA Design &Advertising, BWH-ontwerpers, Friks Web & Marketing, MasOutreach, en Narvic.

Vanavond wordt de bijbehorende 60 seconden-spot drie keer uitgezonden op Nederland 1:

Credits

Creatie: Foppe van der Veen, Joost van Rooy

Regie: Jeroen Horsthuis (Team Horsthuis)

Opdrachtgever: Henri de Jong (oprichter Mijn Domein en initiatiefnemer .frl)

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in