Premium

Deze magazines hebben een stijgende oplage

NOM publiceerde de print oplagecijfers over de periode Q2 2017 tot en met Q1 2018.

123rf.com

De nieuwste oplagecijfers van magazines zijn bekend en daaruit blijkt dat er vijftien titels hun totaal betaalde gerichte oplage hebben weten te vergroten in de meetperiode tweede kwartaal 2017 tot en met eerste kwartaal 2018, in vergelijking met dezelfde periode een jaar eerder.

Dit zijn de titels met stijgende oplages:


Jeugd
Donald Duck Extra (Sanoma) van 56.762 naar 60.516
Donald Duck Junior (Sanoma) 10.047 naar 12.952

Mind
Flow (Sanoma) 75.580 naar 78.757

Opinie
De Groene Amsterdammer 20.239 naar 22.182                
Juist (ONE Business) 16.961 naar 17.520
Vrij Nederland (WPG) 21.043 naar 25.238

Reis
Lonely Planet traveller (Pijper Media) 12.483 naar 19.113


RTV
Max Magazine 110.542 naar 132.170

Sport
Helden Magazine 34.837 naar 39.203

Vrouw
Marie Claire (Pijper Media)  22.926 naar 23.305
Mijn Geheim (Audax) 65.980 naar 69.505
Nouveau (Sanoma)  32.819 naar 33.784
Royalty (Audax) 32.009 naar 32.338
Vrouw glossy (TMG) 76.306 naar 76.855

Woon
vt wonen (Sanoma) 116.973 naar 124.669

De oplage van nieuwsmedia wordt vanaf nu niet meer bekendgemaakt. NOM meldt ‘dat er is besloten om vanaf deze publicatie geen oplagecijfers voor nieuwsmedia meer te publiceren’.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie