Diederik Breijer vertrekt bij IPG Mediabrands

Diederik Breijer, CEO van IPG Mediabrands Benelux en sinds 2001 reeds verbonden aan IPG, heeft besloten de organisatie te verlaten.

Breijer begon in 2011 als CEO van IPG Mediabrands Benelux, de holding company van o.a. UM, Initiative, Yune, Reprise en Magna.

Hij zegt over zijn vertrek: ‘Ik heb bedrijven mogen overnemen, de mooiste pitches en industrie-prijzen mogen winnen en met de meest fantastische collega’s en klanten wereldwijd mogen samenwerken. IPG Mediabrands Benelux is de afgelopen 5 jaar verviervoudigd qua omzet, heeft ruim 600 man in dienst, die werkzaam zijn binnen toonaangevende bureaus en biedt een geweldig pakket aan services. Ik heb kortom alles kunnen en mogen doen om IPG Mediabrands te bouwen tot de leidende groep die het nu in zowel Nederland als België is. Dat was een ongelooflijke spannende, eervolle en leerzame rit en daar ben ik erg dankbaar voor. Maar het is daarom ook tijd geworden om de bladzijde om te slaan en te beginnen aan de tweede helft van m’n carrière op een moment dat onze industrie bezig is met een enorme transformatie. Ik laat de groep financieel gezond achter in de handen van een ervaren en divers managementteam, waar ik al jaren mee samenwerk en veel vertrouwen in heb.’

Breijer vertrekt per eind juni.

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Marijn
Succes met je volgende stap! Diederik!
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie