Magazinemerk Harper's Bazaar komt met Business Club

Hearst Netherlands zoekt nieuwe verdienmodellen, Business Club voor vrouwen is daar een voorbeeld van.

Magazinemerk Harper's Bazaar komt met de Harper's Bazaar Business Club. Een plek en community waar vrouwen elkaar kunnen ontmoeten en van elkaar en Harper's Bazaar kunnen leren. Hoofdredacteur Miluska van 't Lam: 'Hiermee willen we vrouwen de tools aanreiken die zij nodig hebben om de beste versie van zichzelf te worden. Tegelijkertijd biedt deze club hun de kans om contacten te leggen met vrouwen die zij anders nooit zouden ontmoeten, maar die hun persoonlijke ontwikkeling en netwerk rechtstreeks ten goede komen.'

Centraal staan onderwerpen als leiderschap, carrière(switches), rolmodellen, groei en zelfontwikkeling. Leden krijgen onder meer toegang tot vijf exclusieve (digitale) bijeenkomsten per jaar, met inhoudelijke talks en een netwerkgelegenheid achteraf. Verder zijn er een maandelijks verschijnende business nieuwsbrief en een besloten LinkedIn-groep om kennis en ideeën uit te wisselen en netwerken uit te breiden.

Hearst Netherlands, dat eerder dit jaar een grote reorganisatie aankondigde, is op zoek naar nieuwe paden en verdienmodellen. De Harper's Bazaar Business Club is daar een voorbeeld van. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie