Overslaan en naar de inhoud gaan

Managing Director Frank Hardenberg verlaat Exterion Media

Frank Hardenberg, Managing Director van Exterion Media Nederland, heeft het bedrijf na 5 jaar verlaten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Frank Hardenberg, Managing Director van Exterion Media Nederland, heeft het bedrijf na 5 jaar verlaten. Dat meldt Shaun Gregory, Chief Executive Officer bij Exterion Media Group, in een persbericht. Een specifieke reden voor Hardenbergs vertrek wordt niet gegeven. Woordvoerster Chantal Kroes zegt dat Hardenberg en Exterion Media in goed onderling overleg uit elkaar zijn gegaan.

Hardenberg onthoudt zich van verder commentaar: &;Het persbericht spreekt voor zich en ik zou het daarbij willen laten.&;

Hardenberg is in 2009 bij CBS Outdoor Nederland begonnen. Exterion Media meldt: &;Hij heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan de verbetering van de financiële positie van het bedrijf, een sterke omzetgroei gerealiseerd en onder zijn leiding heeft de overgang van CBS Outdoor naar Exterion Media plaatsgevonden.&;

Totdat er een nieuwe managing director is aangestel, worden Hardenbergs taken per direct overgenomen door Leon Taviansky, Chief Operating Officer bij Exterion Media Group, samen met het bestaande Management Team.  Exterion Media: &;Leon Taviansky kent het bedrijf goed, begrijpt de dynamiek van de markt en heeft de nodige ervaring om Exterion Media Nederland naar een volgend niveau te brengen. Wij wensen Frank het allerbeste met zijn volgende uitdaging.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in