Overslaan en naar de inhoud gaan

Bakkie Media: wat kunnen marketeers leren van Hollywood?

Bakkie Media goes to Hollywood. Wat kunnen media experts & marketeers leren van Hollywood creators?
Bakkie Media in de boardroom
© Bakkie Media goes Hollywood
Bakkie Media in de boardroom
© Bakkie Media goes Hollywood

#92 Bakkie Media - Use the Movie

Bakkie Media goes to Hollywood. Wat kunnen marketeers leren van Hollywood creators? Welke lessen kunnen wij allemaal trekken uit bekende series en films. En hoe kunnen die lessen worden toegepast in ons dagelijkse werk in de media en marketing?

We spraken erover met Gerben van Driel, maker van de podcast 'Hollywood in the Boardroom' van BusinessWise. Hij deelt met ons de businesslessen die hij leerde van films als The Big Short, The Pursuit of Happiness en niet te vergeten Daniel’s favoriete film: Pulp Fiction.

Ook kijken we uiteraard nog even uitgebreid terug op een geslaagde ‘Red Carpet’ editie van de AMMA Awards en bespreken we welke cases ons het meest opvielen tussen de 2024 prijswinnaars.

We hebben een kleine verrassing in petto bij de Hollywood-versie van Complot or Not. Ook hebben we weer een aromatische Gouden Barista en een ietwat lauwe Koffie Verkeerd voor jullie klaar staan.

Dat en meer in deze aflevering van Bakkie Media. Luister de aflevering hieronder via Spotify of via Apple Podcast

Deze aflevering werd mede mogelijk gemaakt door VIA Nederland en BusinessWise, het nieuwe zakelijke label van DPG Media

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in