
#92 Bakkie Media - Use the Movie
Bakkie Media goes to Hollywood. Wat kunnen marketeers leren van Hollywood creators? Welke lessen kunnen wij allemaal trekken uit bekende series en films. En hoe kunnen die lessen worden toegepast in ons dagelijkse werk in de media en marketing?
We spraken erover met Gerben van Driel, maker van de podcast 'Hollywood in the Boardroom' van BusinessWise. Hij deelt met ons de businesslessen die hij leerde van films als The Big Short, The Pursuit of Happiness en niet te vergeten Daniel’s favoriete film: Pulp Fiction.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&AChannel Marketing Manager Project Business
SomfyOok kijken we uiteraard nog even uitgebreid terug op een geslaagde ‘Red Carpet’ editie van de AMMA Awards en bespreken we welke cases ons het meest opvielen tussen de 2024 prijswinnaars.
We hebben een kleine verrassing in petto bij de Hollywood-versie van Complot or Not. Ook hebben we weer een aromatische Gouden Barista en een ietwat lauwe Koffie Verkeerd voor jullie klaar staan.
Dat en meer in deze aflevering van Bakkie Media. Luister de aflevering hieronder via Spotify of via Apple Podcast
Deze aflevering werd mede mogelijk gemaakt door VIA Nederland en BusinessWise, het nieuwe zakelijke label van DPG Media
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee