Overslaan en naar de inhoud gaan

Brunel doet activatiecampagne voor Volvo Ocean Race

De activatiecampagne ‘Get On Board’ is zowel online als offline.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na een bureau-oriëntatie koos de arbeidsbemiddelaar en detacheerder voor het samenwerkingsverband van CONSPIRACYSINC en Pippi voor de ontwikkeling en uitvoering van de internationale campagne.

De samenwerking zal zich vertalen naar een langlopende campagne, die de deelname van Team Brunel aan de Volvo Ocean Race zowel online als offline zal activeren.

Centraal in de campagne staat het online platform brunelsailing.net waarop mensen Team Brunel kunnen volgen. Later dit jaar volgt een digitale activatiecampagne.

De start op 4 oktober in Spanje.

 

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in