Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: D-reizen. We gaan ver.

Roorda maakt campagne voor nieuwe strategie D-reizen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om in te spelen op de veranderende behoeften in de markt heeft D-reizen haar strategie aangepast. Dit resulteert in een aanpak van online vakanties aanbieden, in combinatie met het advies van persoonlijke reisassistenten. Deze aanpak wordt uitgedragen in een nieuwe campagne. Via TV, online, radio en instore wordt Nederland bekend gemaakt met het nieuwe D-reizen motto &;We gaan ver&;.

related partner content for mobile comes here

Deze week trapte de campagne af met een TVC. In deze TVC zien we een man in gesprek met zijn psycholoog. Hij is op zoek naar rust. Als er wordt uitgezoomd, blijkt hij niet bij de psycholoog op de bank te liggen maar op zijn eigen bank via Skype in gesprek te zijn met zijn online D-reizen reisassistent. Zij helpt hem met het regelen van zijn ideale vakantie.

Credits

Bureau: Roorda Reclamebureau
Concept: Joeri Jansen, Allard Jaspars
Creatie TVC: Joeri Jansen, Mart Boudestijn en Erwin Schieven
Account: Hans Bauman, Judit de Graaff, Floor Bongers
Verantwoordelijk klant: Will van den Hoogen, Afra Uithoof, Karlyn Blom
Regie: Wim van der Aar (HazazaH)
Producer: Jeroen van den Idsert (HazazaH)
Producer: Marcel Ossendrijver (Roorda)
Edit: Govert Janse
Post productie: De Grot
Geluid: Sound Circus
Muziek: Nando Eweg (SoundsLikeFilm)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in