Overslaan en naar de inhoud gaan

Coolblue maakt kalender met kattenfoto's van klanten voor goed doel

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
header
© header
Miniatuurvoorbeeld
header
© header

Coolblue wordt op social media overspoeld door klanten die foto’s sturen van hun huisdieren, omdat hun grote blauwe dozen nogal een sterke aantrekkingkracht lijken te hebben. Met name voor katten is de verleiding zo groot, dat Coolblue hun dozen zelfs voorziet van een waarschuwing voor katteneigenaren. Voor dierendag gaan ze nog een stapje verder.

1. Dit is dus vaste prik en een bekend beeld bij letterlijk iedere werknemer van Coolblue.

Foto1

2. Katten zijn vaker blijer met de bezorging dan hun eigenaren.

Foto2

3. Want deze foto’s liegen niet.

Foto3

4. Dus kregen ze bij Cooblue een ideetje…

Foto4

5. En dat leggen ze haarfijn uit in deze video.

6. En dat was voor Linda een prrrachtige verrassing.

Foto5
Foto5.2

7. En zo zijn er een hoop nieuwe sterren geboren onder de huiskatten.

Foto7

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in