Overslaan en naar de inhoud gaan

Global neemt digitale reclamemasten Hillenaar over

66 digitale schermen langs de Nederlandse snelwegen.
Global reclamemasten
Global reclamemasten

De digitale snelwegmasten bieden een landelijke spreiding inclusief een prominente aanwezigheid in de vier grootste steden van Nederland: Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht.

Met deze strategische uitbreiding beschikt Global over alle belangrijke buitenreclameobjecten in Nederland. Van de bushokjes op straat tot aan de digitale schermen op tankstations, treinstations, in winkelcentra, winkelstraten, supermarkten en nu ook langs de Nederlandse snelwegen. Recent breidde Global het retailmedianetwerk uit door een samenwerking met Hema.

'Laatste belangrijke schakel'

'De snelwegmasten waren de laatste belangrijke schakel om alle toonaangevende vormen van buitenreclame aan te kunnen bieden', zegt managing director Eric Kip van Global. 'Adverteerders hebben nu de mogelijkheid de consument gedurende de hele reis vanuit huis tot de eindbestemming op het juiste moment te bereiken. Hiermee spelen we perfect in op de groeiende vraag naar buitenreclame als enige echte massamedium.'

Voor Hillenaar is de overname een logische stap, laat ceo Peter Heemskerk weten. 'Het is vooral in het belang is van onze adverteerders en de toekomst van ons portfolio. Door de exploitatie van onze objecten onder te brengen bij Global stellen we onze klanten in staat om nog beter hun doelgroep te bereiken en kunnen we verder focussen op het beheer van de masten.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in