Overslaan en naar de inhoud gaan

Happinez Magazinemerk van het Jaar bij de Mercurs

Happinez wint 2 Mercurs, Jaap Biemans (Coverjunkie / Volkskrant Magazine) winnaar oeuvreprijs Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines.
Mercurs

Happinez is vanavond bij de 22e uitreiking van de Mercurs uitgeroepen tot Magazinemerk van het Jaar. Sander Schimmelpenninck (Quote) werd gekroond tot Hoofdredacteur van het Jaar en Jaap Biemans (Coverjunkie/Volkskrant Magazine) kreeg de oeuvreprijs Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines.

De uitreiking was in het DeLaMar Theater in Amsterdam. In totaal werden elf Mercurs uitgereikt, de belangrijkste jaarprijzen van de magazine mediabranche. Er was voor deze editie een recordaantal inzendingen.

Dit waren alle genomineerden.

Happinez: vernieuwend mindstyle-merk met een 360 gradenvisie

Volgens de jury blinken de genomineerde tijdschriften voor de Mercur voor het beste merk dit jaar allemaal uit omdat ze hun crossmediale visie weten te concretiseren. De jury prijst deze magazinemerken vanwege het brede spectrum aan line en brand extensions, zoals specials, handige apps, online trainingen, een Instagram-community of een tv-zender.

'Eentje steekt er extra bovenuit: Happinez. Dit magazinemerk schrijft Vernieuwen met een hoofdletter. Hier bruist het continu van de inspirerende, creatieve en innovatieve ideeën, die zakelijk ook succesvol zijn.' 

Happinez bestaat vijftien jaar én is meer dan een tijdschrift: het is een vernieuwend mindstyle-merk met een 360 gradenvisie. Bij Happinez kijken ze telkens om zich heen en bedenken nieuwe manieren om de markt te bespelen. Daarmee zijn ze dé autoriteit op het gebied van spiritualiteit en bewust leven geworden, met een sterke (inter)nationale tijdschrifttitel, sociale media, events en online trainingen.'

Happinez

Nieuwe categorieën

Nieuw dit jaar zijn de categorieën Event van het Jaar en Marketinginnovatie van het Jaar, terwijl de Mercur Tijdschriftenretailer van het Jaar terug van weggeweest is.

Bij de Mercur Event worden excellent georganiseerde evenementen beloond, die de band met de doelgroep hebben versterkt, de brand awareness hebben verhoogd en commercieel gerendeerd hebben. De Vriendin Speeddate heeft de primeur van deze nieuwe Mercur.

B2C-marketingactiviteiten die hebben geleid tot het vergroten van het bereik van een magazinemerk en/of het succesvol exploiteren van dit bereik had de jury te beoordelen voor de andere nieuwe categorie: Marketinginnovatie van het Jaar. De Instagram-training ‘Leef met de maan’ van Happinez werd de winnaar.

Volledige uitslag Mercurs 2019

Mercur Artdirection van het Jaar: Flow (Sanoma Media)

Mercur Marketinginnovatie van het Jaar: Instagram-training ‘Leef met de Maan’ - Happinez (WPG Media)

Mercur Reportage van het Jaar: Mr. Kaor - PS van de Week (DPG Media)

Mercur BeLOFte van het Jaar: Bret Hartman - Libelle (Sanoma Media)

Mercur Hoofdredacteur van het Jaar : Sander Schimmelpenninck - Quote (Hearst Netherlands)

Mercur Cover van het Jaar: ‘Famke Louise’ - LINDA.meiden (Mood for Magazines)

Mercur Event van het Jaar: Vriendin Speeddate – Vriendin (Audax Publishing)

PostNL Mercur Partnership van het Jaar: Donald Duck Kunstcollectie - Donald Duck (Sanoma Media) X Rijksmuseum

Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines: Jaap Biemans (Coverjunkie / Volkskrant Magazine (DPG Media)

Aldipress Mercur Tijdschriftenretailer van het Jaar: AKO - Onbemande winkel Schiphol (Audax)

Mercur Magazinemerk van het Jaar: Happinez (WPG Media)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in