Overslaan en naar de inhoud gaan

Harry Dekker (Unilever) over de merites van media anno 2018-2019

Binnenkort publiceert Adformatie de Grote Marketing Enquête. Dé mediaman van de Lage Landen reflecteert nu alvast op de media-uitkomsten.
Miniatuurvoorbeeld
Harry Dekker
© Unilever
Miniatuurvoorbeeld
Harry Dekker
© Unilever

Onder marketeers maakt televisie een comeback als mediumtype met de hoogste bereiksverwachtingen. Dat blijkt uit de Grote Marketing Enquête (uitgevoerd door DVJ Insights), die Adformatie in zijn komende printeditie publiceert. Hier lichten we alvast een klein tipje van de sluier op. In dezelfde enquête van vorig jaar (toen nog onder auspiciën van Tijdschrift voor Marketing) wees slechts 16 procent van de marketeers televisie aan als medium met de hoogste bereikspotentie. In 2018 komt televisie als vanouds weer op nummer één, met 29 procent.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in