Overslaan en naar de inhoud gaan

Hillenaar Outdoor neemt OOHA Media over

Het merk OOHA Media komt hiermee te vervallen. Met de overname zijn veertien digitale schermen gemoeid.
hillenaar ooha
De overname is sinds vrijdag 14 juli een feit.
hillenaar ooha
De overname is sinds vrijdag 14 juli een feit.

Hillenaar Outdoor heeft OOHA Media overgenomen en wordt hiermee een van de grootste aanbieders van digitale reclamemasten in Nederland. 

related partner content for mobile comes here

Peter Heemskerk, ceo Hillenaar Outdoor: 'Deze stap onderstreept onze ambities om -op een voor adverteerders relevante manier- groter te worden. Door de overname exploiteren we straks zo'n zestig digitale schermen langs de Nederlandse snelwegen.'

Hij vervolgt: 'OOHA Media biedt net als wij digitale reclamemasten aan die gesitueerd zijn langs snelwegen met veel traffic. Dat maakt het voor ons een interessante partij om over te nemen. Sinds vrijdag 14 juli is de overname een feit en is de inventaris van OOHA Media toegevoegd aan het netwerk van Hillenaar Outdoor. Hiermee komt ook het merk OOHA Media te vervallen.'

Met de overname zijn veertien digitale schermen gemoeid, langs onder meer de A2, A58 en A12. 

Joop Koot, medeoprichter en eigenaar van OOHA Media, noemt de verkoop van zijn bedrijf een 'logische stap'. 'In de huidige markt is schaalvergroting de enige manier om overeind te blijven. Vroeg of laat moest er iets gebeuren, dat is een overname door Hillenaar geworden. We passen goed bij elkaar, zowel qua manier van werken als het netwerk dat we beiden te bieden hebben.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in