Overslaan en naar de inhoud gaan

IT-adviesbureaus veronachtzamen interne communicatie

IT-adviesbureaus besteden in de praktijk weinig aandacht aan interne communicatie bij de ondersteuning van hun opdrachtgevers tijdens…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit interviews en enquêtes blijkt dat interne communicatie in de klantorganisatie door de adviesbureaus wordt erkend als een belangrijke succesfactor. Desondanks kennen de ondervraagde bureaus geen hoge prioriteit aan interne communicatie toe. Een procesgerichte visie ontbreekt vaak.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast zijn de klantorganisaties zich veelal niet bewust van het belang van interne communicatie. De meeste geïnterviewde bureaus wijzen de klant alleen op het belang van aandacht voor interne communicatie. Sommige adviseren de klant ook op dit gebied en slechts een enkeling beweerde zich ook bezig te houden met de uitvoering van interne communicatie-activiteiten bij de klant.

Interne communicatie zou niet uitsluitend als instrument om het doel te bereiken maar meer vanuit een procesgerichte visie moeten worden bekeken, zo adviseert het onderzoek.Reageren of geïnteresseerd in het onderzoeksrapport? Mail naar

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in