Overslaan en naar de inhoud gaan

Mailmedia naar OMG

Mailmedia gaat met onmiddellijke ingang over in handen van de Online Marketing Group (OMG).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dankzij de verkoop krijgt Dialogue Company, het moederbedrijf van Mailmedia, een minderheidsbelang in OMG. Oprichter/directeur Johan van Mil zal de komende maanden aanblijven als directeur om de integratie te begeleiden. Daarna wil hij zich bezighouden met het opzetten van een nieuw bedrijf. Wat dat gaat worden weet hij nog niet.

Met een omzet van 5 miljoen euro is Mailmedia volgens eigen zeggen de marktleider in het online werven van klanten via e-mail en sms. Mailmedia blijft zelfstandig en onder de eigen naam werken. Bij de gecombineerde onderneming zijn vijftig mensen in dienst, verdeeld over twee locaties.

OMG is actief op het gebied van online direct marketing. De holding is eigendom van Edwin Basten, die tien jaar terug begon met het aanbieden van kranten- en tijdschriftabonnementen via direct response banners. Tot de holding behoren onder meer Netdirect, Maildirect en Searchdirect. Met de overname haalt OMG ook expertise in huis van adverteren op basis van bereik en via kanalen als sms en e-mail.

Dialogue Company had al een minderheidsbelang in The People’s Valley. Dit als resultaat van de verkoop anderhalf jaar geleden van e-mail specialist Veritate aan The People’s Valley. Van Mil sluit vormen van samenwerking niet uit, maar benadrukt dat alle bedrijven volledig zelfstandig opereren. ‘Als ze elkaar kunnen helpen, zullen ze elkaar weten te vinden. Maar dat is niet onze intentie.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in