Overslaan en naar de inhoud gaan

ShowHeroes breidt Attention Index uit naar Connected TV

Samenwerking met TVision dat registreert wie er in de kamer is, welke content wordt bekeken en de daadwerkelijke interesse in de content.
Smart tv shutterstock
Een smart-tv ter illustratie
© Afbeelding: Shutterstock
Smart tv shutterstock
Een smart-tv ter illustratie
© Afbeelding: Shutterstock

ShowHeroes Group breidt het vorig jaar gelanceerde Attention Index Model uit naar Connected TV (CTV). Door een samenwerking met het onafhankelijke onderzoeksbureau TVision krijgen de klanten van ShowHeroes direct toegang tot data zoals kijktijd, betrokkenheid, interactie en advertentiepositie. Hiermee wil de specialist in digitale videocontent, technologie en advertentieoplossingen zijn missie versterken om meer transparantie te bieden en de kwaliteit van advertentiecampagnes verder te optimaliseren.

related partner content for mobile comes here

 

CTV-kijkgedrag

Met de uitbreiding van het Attention Index Model naar CTV biedt ShowHeroes adverteerders de mogelijkheid om niet alleen online, maar ook CTV-campagnes te analyseren en verbeteren. De samenwerking met TVision stelt ShowHeroes in staat maximale transparantie te bieden, afgestemd op specifieke technologie- en targetingbehoeften.

TVision kan registeren wie er in de kamer is, welke content wordt bekeken en en de daadwerkelijke interesse in de content. 

Kwaliteit van aandacht

Ilhan Zengin, ceo van de ShowHeroes Group: 'Met ons Attention Index Model kunnen we adverteerders laten zien welke impressies echt impact maken. Door verder te kijken dan clicks en conversies, en ook user presence en ad interaction mee te nemen, helpen we merken om de kwaliteit van aandacht te verbeteren en onnodige impressies te vermijden.'

Volgens Tim Samsom, country manager Nederland bij ShowHeroes, kiest 83 procent van de kijkers die Connected TV boven lineaire tv en is er een stijging van de CTV-kijktijd met 44 procent sinds 2022. 'Daarmee is de smart-tv niet langer een trend maar een vast onderdeel van de Nederlandse huiskamer.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in