Overslaan en naar de inhoud gaan

Social enterprise 'Het Theezaakje' deinst niet terug na kritiek op thee-namen

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Social enterprise 'Het Theezaakje' deinst niet terug na kritiek op thee-namen
Social enterprise 'Het Theezaakje' deinst niet terug na kritiek op thee-namen
© The Best Social
Social enterprise 'Het Theezaakje' deinst niet terug na kritiek op thee-namen
Social enterprise 'Het Theezaakje' deinst niet terug na kritiek op thee-namen
© The Best Social

Achter sommige ondernemingen schuilt een mooi verhaal. Zo ook bij Het Theezaakje, waarbij thee gebruikt wordt als middel om mensen een kans te bieden om de afstand tot de arbeidsmarkt te overbruggen. Met behoud van een uitkering geven zij mensen de kans om naar een betaalde baan of passende opleiding toe te werken.

Toch is er iets wat niet helemaal in goede aarde valt bij sommigen: de creatieve thee-namen van de verschillende soorten thee. Het werd een gespreksonderwerp op Twitter, maar Het Theezaakje schroomt het niet om daar zelf op te reageren.

1. Mick stuitte op de verpakkingen van Het Theezaakje en werd er alles behalve enthousiast van.

2. Meerdere Twitteraars zijn het met hem eens.

3. En dat leidt al snel tot een hoop flauwe woordgrappen.

4. Sommigen nemen het op voor Het Theezaakje. Zij kunnen de humor wel waarderen.

5. De kritiek is Het Theezaakje niet ontgaan, ze aarzelen dan ook niet om te reageren.

6. Dat vindt Gerdie een goede zet.

7. En dus doet Het Theezaakje er nog een schepje bovenop.

8. Eind goed, al goed.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marije Klomp. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in