Overslaan en naar de inhoud gaan

Teads sluit exclusieve samenwerking met Vidaa voor CTV Homescreen

In Nederland, VS, Canada en 26 andere markten.
Vidaa Teads
Vidaa Teads

Het wereldwijde mediaplatform Teads kondigt een exclusieve samenwerking aan met Vidaa, het smart tv-platform achter merken als Hisense, Toshiba, Loewe en Leica. Naast Nederland omvat deze samenwerking de Verenigde Staten, Canada en 26 andere markten in Europa en de regio Azië-Pacific.
Exclusieve CTV Homescreen.

Met de samenwerking krijgt Teads exclusieve toegang tot het Nederlandse connected TV (CTV)-aanbod binnen de Vidaa-homescreen. Vidaa claimt wereldwijd een maandelijks bereik van publiek dat meer dan twee miljard uur aan content streamt. Daarnaast opent het eigen streamingplatform Vidaa Channels extra premium video inventory voor adverteerders.

related partner content for mobile comes here

'De samenwerking met Vidaa vergroot in een klap ons Nederlands CTV-bereik, waardoor we adverteerders een nog aantrekkelijker omnichannel-aanbod kunnen bieden', zegt Geert Hoogeveen, managing director Teads Nederland. 'Bovendien kunnen adverteerders dit bereik nu rechtstreeks inkopen via onze eigen Teads Ad Manager (TAM). Daarmee kunnen ze campagnes naadloos verspreiden over alle schermen – van tv tot mobiel en desktop. Ons aanbod van brandsafe en creatieve
videoplossingen voor CTV blijft groeien, zodat adverteerders impactvol contact kunnen maken met hun publiek op alle digitale touchpoints.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in