
Door Marloes Gort
Hoewel er op het gemiddelde vliegveld ontzettend veel verschillende mensen rondlopen, vertonen ze tijdens een reis bijna allemaal hetzelfde gedrag. Transavia blijkt hier als geen ander van op de hoogte te zijn en deelt online video’s waarin menig reiziger zich herkent. En daardoor zijn zij helemaal in de wolken.
Mocht je denken dat je dat vliegtuig heel subtiel aanraakt: Transavia heeft je door.
Vacatures
Teammanager Communicatie
Waterschap ZuiderzeelandDirecteur / Bestuurder
City Marketing Heerlen via Colourful PeopleCommunicatiemedewerker
de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB)
De luchtvaartmaatschappij tikt direct een gevoelig punt aan.

Je weet immers maar nooit waar het goed voor is.

Transavia snapt dat de hoed die je al vijftien jaar niet hebt gedragen en die dikke trui absoluut mee moeten naar Thailand.
Die vakantie vliegt gewoon voorbij.

Voordat je instapt, moet je wel minimaal honderd keer checken of je je paspoort niet ergens hebt laten slingeren.
Zodra je de wieltjes van dat karretje hoort, weet je hoe laat het is.
Reizigers springen op dat moment dan ook een gat in de lucht.

Voor velen een vraag, voor Transavia vast en zeker een weet...

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid