Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Lidl tot Spotify: déze 10 merken strooien met fijne inhakers op Sinterklaas

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
best social
best social

Het is 5 december en dat betekent dat pakjesavond akelig dichtbij komt. Veel Nederlanders zijn op dit moment nog volledig in paniek een surprise aan het bouwen, alvast een zak pepernoten aan het wegwerken of de hele dag uit het raam aan het staren totdat Sinterklaas verschijnt.

related partner content for mobile comes here

Déze tien bedrijven zitten vandaag in ieder geval niet stil, want zij willen koste wat het kost voorkomen dat ze in de zak mee naar Spanje moeten. En dat doen ze door online fijne inhakers te plaatsen.


Dat Nederlanders graag flink uitpakken op pakjesavond, weet Lidl als geen ander.


Dit soort gasten mogen van bol wel opsodemijteren.


De goedheiligman blijkt toch niet zo heilig te zijn.


Deze opmerkelijke aflevering waarin Kees van der Spek een beruchte inbreker opspoort, gaat ongetwijfeld op je verlang- uh, kijklijst.


Hopelijk gaat deze PostNL-bezorger na deze mededeling niet bij de pakjes neerzitten.


Nederlanders nemen hun mijter af voor deze fijne video waarin Sinterklaas zich met hulp van Etos klaarmaakt.


Cadeaus bezorgen op een paard is volgens DHL zó 2022.


Spotify komt met wat inspiratie voor iedereen die het schrijven van een sinterklaasgedicht tot de laatste minuut heeft uitgesteld.


Netflix heeft een serie cadeautjes die je op de valreep op je verlanglijstje kan zetten.


We sluiten af met deze uitmuntende inhaker van supermarkt Dirk van den Broek.

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in