Overslaan en naar de inhoud gaan

Voormalig topmodel investeert in online bloemenshops

Frederique’s Choice, het bloemenmerk van lifestyleondernemer en voormalig topmodel Frederique van der Wal, maakt de overname bekend van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om ,  , en Nederlands eerste online webshop in bloemen .  

related partner content for mobile comes here

Met deze overname bestaat de Frederique’s Choice Groep naar zeven webshops, alle gericht op bloemen en aanverwante lifestyle artikelen en twee binderijen waarvan er nu een is gevestigd op de bloemenveiling Flora Holland. Daarnaast verzorgt de online bloemenshops van een groot aantal zakelijke partners waaronder Bakkerflowers, Kaartwereld en Office Depot. 

Frederique van der Wal: “Deze overname past goed bij onze ambitie om altijd te blijven groeien. Ik ben er trots op dat we Frederique’s Choice, het eerste bloemenmerk in de wereld, nu verbinden aan de onder andere de eerste online bloemenshop in Nederland. Een fantastische stap.”

Frederique’s Choice is in 2008 opgericht door Frederique van der Wal en ondernemer Paul Roetenberg. Het bedrijf verzorgt dagelijks de bloemen voor ruim10 duizend zakelijke accounts en 100 duizend consumenten. Frederique’s Choice is inmiddels actief in zeven Europese landen, waaronder België, Duitsland en Oostenrijk. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in