Premium Carriere Na werktijd schrijft Marjon Hoffman (TBWA) jeugdboekenhits, zoals De regels van Floor
Premium Carriere 'Sales evangelist' Davey Borhem: 'Ik ben niet bang om de telefoon te pakken' Elke maand zet Adformatie een talent onder de 30 jaar in de spotlights. Deze maand: Davey Borhem (26), salestopper bij ShowHeroes.
Partnerbijdrage Data & Analytics Congres 2022 Op 15 november aanstaande vindt het vijfde Data & Analytics Congres plaats bij Wicked Grounds in Amsterdam.
Premium Merkstrategie Marketingstrateeg Marcel Aalders over de revival van het écht helpende merk FUTURE BRANDING | Mooie reclamesausjes en loze beloften, daar prikken we doorheen.
Bureaus Van Luyken breidt uit met twee communicatieprofessionals Charlotte Piers komt van logopedievereniging NVLF, Sandra Kolleman werkte hiervoor bij het Neurocentrum van het AMC.
Premium Merkstrategie Annemarie de Munnik (Lego): ‘Bij speelgoed is het product altijd de hero’ CMO Studio | ‘Ik zou onze volwassen doelgroep niet als nerds willen omschrijven.’
Premium Carriere 'Sales evangelist' Davey Borhem: 'Ik ben niet bang om de telefoon te pakken' Elke maand zet Adformatie een talent onder de 30 jaar in de spotlights. Deze maand: Davey Borhem (26), salestopper bij ShowHeroes.
Partnerbijdrage Data & Analytics Congres 2022 Op 15 november aanstaande vindt het vijfde Data & Analytics Congres plaats bij Wicked Grounds in Amsterdam.
Premium Merkstrategie Marketingstrateeg Marcel Aalders over de revival van het écht helpende merk FUTURE BRANDING | Mooie reclamesausjes en loze beloften, daar prikken we doorheen.
Bureaus Van Luyken breidt uit met twee communicatieprofessionals Charlotte Piers komt van logopedievereniging NVLF, Sandra Kolleman werkte hiervoor bij het Neurocentrum van het AMC.
Premium Merkstrategie Annemarie de Munnik (Lego): ‘Bij speelgoed is het product altijd de hero’ CMO Studio | ‘Ik zou onze volwassen doelgroep niet als nerds willen omschrijven.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu