Overslaan en naar de inhoud gaan

De marketingthema’s voor 2008

Nieuw optimisme kenmerkt de stemming onder marketeers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De markt herstelt zich, marketingbudgetten ook. Bedrijven zijn volop bezig om hun koers voor volgend jaar uit te zetten. Eerst maar eens het vertrouwen van de consument herwinnen, lijkt de tendens. Volgens Jim Stengel, Procter & Gamble’s global marketingmanager, was de behoefte van de klant aan contact en ondersteuning nog nooit zo groot als nu. Al die weblogs, online netwerken en mobiele gesprekken en sms'jes bewijzen het.

Hoe de marketingbranche de klus wil gaan klaren, mag blijken uit door marketeers veel genoemde thema’s voor 2008:

Wat verder opvalt: de terugkeer van het kind (al blijven 50-plussers ook belangrijk) en een hernieuwd vertrouwen in de eigen intuïtie. Want technologie en getallen zijn ook niet alles.

Bron: Absatzwirtschaft

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in