Dit blijkt uit de ‘Online Shopping Monitor eerste helft 2002’, het onderzoek naar online consumentenbestedingen dat door het Rotterdamse onderzoeksbureau Blauw Research in samenwerking met Thuiswinkel.org ieder half jaar wordt uitgevoerd. De markt blijft dus sterk groeien; opvallend is dat het groeipercentage weer hoger ligt dan een half jaar geleden (78 procent), dit in tegenstelling tot de reguliere detailhandelsverkopen waar de omzet met 0,4 procent is gedaald ten opzichte van een jaar geleden (CBS). Maar het absolute aandeel van de totale online verkopen in de eerste helft 2002 ten opzichte van de totale Nederlandse detailhandelomzet is nog steeds fractioneel. Het percentage stijgt van 0,76 naar 1,2 procent.
Flinke stijging online consumentenbestedingen
De markt voor online consumentenbestedingen in Nederland is in de eerste helft 2002 gestegen naar een totale omzet van 445 miljoen euro, …
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu