Overslaan en naar de inhoud gaan

UPC Broadband kiest LaComunidad

Na een bureauoriëntatie heeft UPC Broadband de interactieve communicatieactiviteiten bij LaComunidad ondergebracht.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als eerste opdracht voor UPC heeft het Amsterdamse digital branding agency een online campagne ontwikkeld rondom de Olympische Spelen. UPC had het doel om HDTV (High Definition TV) online onder de aandacht brengen. Daarvoor schakelde het LaComunidad in, dat de Watch Beijing with me! bedacht.

Op de website kunnen mensen samen met vrienden hun eigen Olympische stadion samenstellen en prijzen winnen. Verder worden bestaande UPC klanten uitgedaagd als merkambassadeurs op te treden. Virale seeding, buzz pr en social media optimalisatie neemt nieuwe LaComunidad-dochter SocialMedia8 voor haar rekening.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in