Hoe Thuisbezorgd reageert op dronken anekdote van klant

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Thuisbezorgd.nl

Dit bericht is al wat ouder, maar een goed verhaal raakt nooit over datum. Probeer bij het lezen vooral je dronken emoties en honger in bedwang te houden. We dragen dit verhaal op aan alle mensen die wel eens thuis bezorgd zitten te wachten op hun eten.

Advertentie
advertisement

1. Het zal duidelijk zijn dat Tijn de hoofdpersoon is in dit verhaal.

Thuisbezorgd.nl
Thuisbezorgd.nl

2. En zijn bestelling liep uit op een fiasco.

Thuisbezorgd.nl
Thuisbezorgd.nl

3. #PrayForTijn.

Thuisbezorgd.nl
Thuisbezorgd.nl

4. Bij Thuisbezorgd nemen ze deze oproep uiterst serieus.

Thuisbezorgd.nl
Thuisbezorgd.nl

5. Leon to the rescue.

Thuisbezorgd.nl
Thuisbezorgd.nl

6. Tenslotte krijgen we de bevestiging van Tijn zelf dat zijn leven weer op orde is.

Thuisbezorgd.nl
Thuisbezorgd.nl

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder. 

Advertentie