72andSunny breidt uit

72andSunny Amsterdam breidt uit met director of communication strategy en group brand director.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Simon Summerscales (director of communication strategy) en Caroline Britt (brand group director) rapporteren aan managing director Nic Owen.

In augustus heeft 72andSunny het Smirnoff worldwide account gewonnen. Simon en Caroline hebben uitgebreide ervaring met wereldwijde merken. Simon zal zich gaan bezighouden met crossmediale contentplanning, social spread strategie, techniek, data en media-innovatie. Hij zal samenwerken met Stephanie Newman, hoofd strategie.

De Engelse Simon Summerscales heeft als communicatie strateeg ervaring met klanten als Honda, Nike, Nokia, UKTV en The Guardian. In London was hij verantwoordelijk voor de communicatie strategie bij Carat, Naked en Wieden + Kennedy waar hij onder andere influencer strategies bedacht voor de Award-winnende multimediale campagne van Honda.

De Australische Caroline Britt wordt ingezet op het Samsung en Benetton account. Voorheen was Caroline global account director bij TBWA\CHIAT\Day LA. Ze was betrokken bij Gatorade global en Adidas’ 2013 women en deed de communicatie voor Adida’s 2014 World Cup effort. Voor ze naar de V.S. verhuisde werkte ze vier jaar als account director bij 180 Amsterdam.

Advertentie
advertisement
Advertentie