Booking.com sponsort Eurovisie Songfestival 2021

De hotelboekingssite maakt niet bekend welk bedrag er met de sponsordeal gemoeid is.

Kantoor Booking.com in Amsterdam
Shutterstock

Booking.com is sponsor van het Eurovisie Songfestival 2021, waarmee het naar eigen zeggen ‘officiële reispartner’ van het muziekfestijn is. De boekingssite laat de teksten in het persbericht ongekend hard ronken: ‘Met de missie om het voor iedereen makkelijker te maken de wereld te beleven (…), zet Booking.com zich in om fans van het Eurovisie Songfestival een onvergetelijke reis te bezorgen.’

Booking, dat in april vorig jaar nog zwaar onder vuur kwam te liggen wegens een aanvraag voor staatssteun, en ernstige reputatieschade opliep, presenteert zich in het persbericht als een bedrijf dat ‘de passie heeft om mensen te helpen bij het ontdekken van de verbazingwekkende diversiteit die de wereld biedt’.

Een woordvoerder laat weten dat niet bekend gemaakt wordt welk bedrag Booking.com betaalt om zijn naam te mogen verbinden aan het songfestival. De sponsordeal is gesloten alleen voor dit jaar.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie