Premium Carriere Na werktijd schrijft Marjon Hoffman (TBWA) jeugdboekenhits, zoals De regels van Floor
Carriere Marc Adriani wordt de nieuwe hoofdredacteur van BNR Nieuwsradio Hij start vanaf 1 november als opvolger van Mireille van Ark op, die adjunct-hoofredacteur bij RTL Nieuws is geworden.
Partnerbijdrage De ‘streaming war’ lijkt op alles waar we bekend mee zijn sinds commerciële TV Han Roode legt opvallende zaken uit van SVOD oftewel Subscription Video on Demand, dat we nu zo'n 10 jaar kennen.
Premium Merkstrategie Transavia investeert in start-up elektrisch vliegen FlyWithLucy Elektrisch vliegen richt zich volgens Lucy-oprichter Teun Kraaij in de eerste fase op de zakelijke reiziger.
Premium Diversiteit De bewezen impact van diversiteit & inclusie in reclame. En hoe reclamemakers hiermee omgaan Rik Ledder deelt maandelijks op Adformatie wat hem opvalt in de reclameindustrie. Ditmaal duikt hij in de wereld van diversiteit en inclusie
Premium Merkstrategie 'De wereld van podcast is meer dan de babbelende BN’er' Op de Dag van de Audio praat Jeroen de Bakker van Airborne Audio over hoe je als merk een goeie podcaststrategie neerzet.
Carriere Marc Adriani wordt de nieuwe hoofdredacteur van BNR Nieuwsradio Hij start vanaf 1 november als opvolger van Mireille van Ark op, die adjunct-hoofredacteur bij RTL Nieuws is geworden.
Partnerbijdrage De ‘streaming war’ lijkt op alles waar we bekend mee zijn sinds commerciële TV Han Roode legt opvallende zaken uit van SVOD oftewel Subscription Video on Demand, dat we nu zo'n 10 jaar kennen.
Premium Merkstrategie Transavia investeert in start-up elektrisch vliegen FlyWithLucy Elektrisch vliegen richt zich volgens Lucy-oprichter Teun Kraaij in de eerste fase op de zakelijke reiziger.
Premium Diversiteit De bewezen impact van diversiteit & inclusie in reclame. En hoe reclamemakers hiermee omgaan Rik Ledder deelt maandelijks op Adformatie wat hem opvalt in de reclameindustrie. Ditmaal duikt hij in de wereld van diversiteit en inclusie
Premium Merkstrategie 'De wereld van podcast is meer dan de babbelende BN’er' Op de Dag van de Audio praat Jeroen de Bakker van Airborne Audio over hoe je als merk een goeie podcaststrategie neerzet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu