EasyToys waagt zich aan bekende formule en Twitter geeft zich bloot

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Het is inmiddels een bekend recept voor individuen op Twitter, maar ook zeker voor merken. Zo waagde ook EasyToys zich aan de vraag: 'Wat zijn dingen die je tussen de lakens kunt zeggen én tijdens….' De meest creatieve uitspraken komen in de mens naar boven en iedereen doet zijn uiterste best om de grappigste aan tafel te zijn. Het blijkt een tijdloos staaltje webcare, waar mensen graag mee aan de haal blijven gaan. 

Advertentie
advertisement

Daar gaan we weer.

Valt nog mee dat EasyToys niet reageert met een vullend product.

Insgelijks.

Niet te grote happen nemen.

Gezelligheid kent geen tijd, wel dubbelzinnigheid.

Ook een goede manier om je community te leren kennen als merk.

Vergeet het plastic niet te scheiden.

Dit is dus waarom de KNVB met EasyToys in de clinch lag.

Maar ook volwassenen spelen graag, zelfs op Twitter.

Oké laten we gaan afronden.

Moraal van het verhaal? Misschien wel een van de oudste in het reclameboekje: Sex sells.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marije Klomp.

Plaats als eerste een reactie

Advertentie