Pim stelt Irma Bollen en Yvonne Tindemans aan als nieuwe bestuursleden

Platform Innovatie Marketing wil hiermee de aandacht voor strategische digital marketing, data en organisatievernieuwing maximaliseren.

Yvonne Tindemans en Irma Bollen

Platform Innovatie Marketing (Pim), stelt Irma Bollen (rechts op de foto) en Yvonne Tindemans als nieuwe bestuursleden. De marketing innovatie community spreekt met de komst van Bollen en Tindemans over een ‘maximalisatie van de aandacht voor strategische digital marketing, data en organisatievernieuwing’. Deze aspecten worden volgens Pim voor marketeers steeds belangrijker om beter hun positie te kunnen pakken in organisatievernieuwing.’

Strategisch en digitaal

Yvonne Tindemans is volgens Pim een ervaren, internationale marketing director ‘met een echt marketinghart’. Ze deed ervaring op bij SDU Uitgevers, Nielsen en TCC global. Tindemans is ook examinator bij het Nima.

Pre-seed startup

Bollen deed ervaring op in verschillende sectoren en werkte onder meer bij Bol.com, Ahold Delhaize, McDonald's en Ziggo. Ze werkt momenteel aan haar proefschrift over purpose-gedreven organisaties als afronding van haar MBA-opleiding. Dit onderzoek richt zich op hun maatschappelijke doelen en waarden in plaats van alleen op winstmaximalisatie. Bovendien is Bollen co-founder van U-GO Global, een startup in de reisbranche.

Nieuwe event-manager

Daarnaast stelt Pim Rowdy van den Nieuwenhuizen aan als marketing & event-manager. Hij volgt Cheryl Riepma op, die na 3,5 jaar een nieuwe uitdaging aangaat.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie