Maffia-achtig bericht PostNL leidt tot hilarisch gesprek

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Als je een melding van de PostNL-app krijgt, is de kans heel groot dat erin staat hoe laat je pakket wordt bezorgd. Soms past zo'n notificatie echter net niet op je scherm, waardoor hij halverwege wordt afgekapt.

In de meeste gevallen kun je zelf wel bedenken wat er eigenlijk had moeten staan, maar de melding van deze klant werd zó ongelukkig afgeknipt dat de boodschap van PostNL ineens compleet anders was.

De klant deelde de notificatie op Twitter en de reactie van postbedrijf, maakt het hele verhaal alleen maar beter.


Best begrijpelijk dat iemand na het lezen van deze melding aardig bezorgd wordt.


Alle puzzelstukjes vallen op hun plaats.


Ineens krijgt 'We hebben u gemist' een compleet andere betekenis.

 


De grote vraag: wie of wat zal PostNL de volgende keer meenemen?


Al snel blijkt dat de buren alvast bij de pakjes kunnen gaan neerzitten.


Een specifieker tijdslot zou in dit geval best handig zijn.


Deze Twitter-gebruiker vraagt dit voor een vriend.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie