Merken komen met spelletjes en quizzen

Het is niet voor iedereen even makkelijk om in gedwongen thuisverblijf de tijd door te komen. Merken werpen zich op als quizmaster.

e-Pub Quiz
Heineken

Eerder zagen we al Albert Heijn, dat met de Pasen extra spelletjes-placemats en kleurplaten naar de mensen bracht, Jumbo dat voor Koningsdag een compleet spelprogramma voor het hele gezin aanbood. Nu komen Heineken en Gall & Gall (los van elkaar) met een quiz.

Advertentie
advertisement

18+

Bij Gall & Gall gaat het om een online huiskamerquiz (drie stuks zelfs) die met maximaal zes mensen (18+) tegelijk is te spelen, ieder vanuit zijn eigen huis. Gall & Gall: ‘Zo brengen we mensen samen en helpen we het toch gezellig te maken!’ Tijdens de quiz horen en zien deelnemers hun vrienden via een videoverbinding.’

Gall & Gall (onderdeel van Ahold) neemt de kosten voor de quiz niet geheel op zich. De eerste quiz wordt mede mogelijk gemaakt door Bacardi, de tweede en derde quiz volgen binnenkort met de merken De Kuyper Likeuren en Roku Gin. (Bureau: Dept)

Huiskamer Quiz
Huiskamer Quiz Gall & Gall

e-Pub Quiz

Heineken komt ook met een online quiz en wel onder de naam Heineken® e-Pub Quiz. De eerste editie daarvan wordt aanstaande vrijdag georganiseerd. Heineken knoopt ook hier weer het initiatie ‘Help de Horeca’ aan vast.

Heineken: ‘Deelnemers kunnen voorafgaand aan de quiz hun favoriete horecazaak selecteren en maken kans op waardebonnen voor deze zaak ter waarde van maar liefst 1000, 750, of 500 euro. De waardebonnen kunnen verzilverd worden zodra de horeca weer open is.’ Heineken zegt het gewonnen bedrag nog eens te verdubbelen.

Host van de avond is Tim Senders, hij leidt de deelnemers door de quiz. Heel Nederland (ook hier weer: 18+) kan hier aan mee doen, als team of individu. Deelname kan via Facebook en Youtube. Meer informatie is hier te vinden.

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Advertentie