Man koopt per ongeluk een kinderstofzuiger, Miele reageert met groots gebaar

Het beste van Nederlandse bedrijven op social media, door The Best Social Media.

Miele_stofzuiger

Abbie dacht een huishoudelijke held te zijn met de aankoop van zijn nieuwe Miele stofzuiger, maar het eindresultaat deed een hoop stof opwaaien. De realiteit pakte namelijk iets anders uit. En dusdanig dat zijn tweet erover hartstikke viral ging. Met alle gevolgen van dien, want het blijft bij Miele zelf ook niet onopgemerkt.

Advertentie
advertisement

Update: zijn vriendin ligt nog steeds op de vloer te gieren.

Ellen stelt de belangrijke vragen:

Hier kan je dus precies niks mee.

Gelukkig is hij niet de enige met volwassen probleempjes:

Maar is het huis schoon? Grapje natuurlijk.

Bij gebrek aan fatsoenlijke stofzuiger wil Annelies opgeveegd worden.

Maar daar komt het leuke: Miele is er snel bij en heeft een klein cadeautje.

Thanks for social media, niet?

En als Miele er nog een schep bovenop doet kunnen we stellen dat het prima uit de hand is gelopen.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Simone Smit.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie