Supermarkt Dirk haakt ludiek in op Hollandse stroopwafel-rel

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

De stroopwafel is voor Nederlanders een stukje cultuur en velen van hen zijn er dan ook erg trots op. Ook een hoop toeristen stoppen het koekje graag in hun mond, al is het maar om het daarna op TikTok te kunnen plaatsen.

Bij een stroopwafelzaak in Amsterdam weten ze daar een goudmijntje van te maken en verkopen ze de koeken voor dertien euro per stuk. Dit schiet bij een hoop Nederlanders in het verkeerde keelgat en de meesten vinden het bedrag helemaal koekoek.

Ook supermarkt Dirk trekt zijn waffel open en haakt ludiek in op deze stroopwafelrel.


Het begint allemaal met deze post van Ton, die zijn ogen niet kan geloven wanneer hij de prijs van een stroopwafel ziet.


Meteen steken mensen op X er lekker de draak mee. 


Voor Dirk van den Broek is dit een mooi moment om de eigen stroopwafels even te prijzen.


En veel klanten kunnen deze inhaker van Dirk wel waarderen.

tbs


Er zit voor veel mensen nog een groot voordeel aan deze goedkopere versie van Dirk.

tbs3


Sommigen brengen de supermarkt nog even op ideeën.

tbs4


Die negen extra stroopwafels komen ook wel op, joh.

tbs5


Toch wordt er eentje gemist…

tbs

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Lianne Kleinjan.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie