Supporters van Schoon op de social tour

Explosie op social media luidt ‘schoon’ het nieuwe jaar in

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ùberblogger  (WeTransfer), lanceert online de eerste Digitale Duizendklapper. Deze lancering heeft niets te maken met oorverdovend geknal, maar zal een virtuele explosie veroorzaken van tweets en Facebook-updates. Met deze Eindejaarscampagne vragen Supporters van Schoon via een nieuwjaarswens aandacht voor het vuurwerkafval op 1 januari. Dinsdagmiddag 17 december om 15:00 uur ontsteekt Nalden het digitale lont, wat te zien is via zijn .

Over de Digitale Duizendklapper

Op nieuwjaarsnacht is het lont op  opgebrand en zal de online explosie letterlijk te volgen zijn via tal van nieuwssites als mu.nl, Het Parool en De Volkskrant. Op 1 januari vindt de explosie plaats op Twitter en Facebook: hier wensen Supporters van Schoon hun volgers en vrienden een gelukkig Nieuwjaar en schone straten toe, door allemaal op hetzelfde moment via social media hun nieuwjaarswens te delen.

Zo schenkt Supporter van Schoon aandacht aan het thema ‘Schoon als Goed Voornemen’. Want is het schoonhouden van onze straat een Goed Voornemen? Of is het iets dat we eigenlijk sowieso wel doen op Nieuwjaarsdag? En wie van ons komt überhaupt zijn voornemens na? Supporters van schoon deed onderzoek onder 1000 Nederlanders om hierachter te komen. De resultaten hiervan worden dinsdag 17 december bekend gemaakt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie