Creatie & Campagnes

Arthur Sadoun houdt voor het eerst de traditionele kersttoespraak van Publicis Groupe

Claartje Vogel, redactie | 19 december 2017, 11:28

Zijn eerste jaar als directeur heeft hem heel wat grijzen haren bezorgd.

De grappige kerstboodschappen van ex-directeur Maurice Lévy (Publicis Groupe) zijn een bekend fenomeen. Dit jaar mag de nieuwe directeur Arthur Sadoun voor het eerst de eindejaarsboodschap presenteren.

Sadoun benadrukt dat het een bewogen jaar was. Hij lijkt in de video een stuk ouder geworden: hij heeft 'ineens' een hoop rimpels en grijzen haren. 'Verandering is niet altijd eenvoudig en er is nogal wat veranderd dit jaar', zegt hij. Hij bedankt het hele bedrijf voor de inzet en wenst iedereen een gezond en gelukkig 2018.

Vervolgens komt oud-directeur Lévy in beeld, die juist weer een volle, donkere haardos heeft.  'Arthur, jij moet ook wat rust nemen', zegt hij, terwijl hij probeert de 'I'm the boss'-beker af te pakken. 'Je hebt gelijk, verandering is moeilijk. Maar ik merk zelf dat het ook kan zorgen voor verjonging.'

Bekijk ook de kersttoespraak van vorig jaar.

Wat gebeurde er afgelopen jaar bij Publicis? Een paar hoogtepunten:

Over de auteur

Claartje Vogel
Journalist en redacteur voor Adformatie, Tijdschrift voor Marketing en Tijdschrift voor Communicatie (Adfogroep). Lees meer over Claartje Vogel

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Maurice Levy Arthur Sadoun Publicis

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs